Aš manau, kad pats laikas..



..jaunimui ateiti į politiką. Džiaugiuosi, kad socialdemokratai gali pasigirti ir gausiausiu jaunuolių būriu naujosiose tarybose.

Nesenai vykusiame Lietuvos socialdemokratinio jaunimo sąjungos (LSDJS ) vadovų klube buvo nuspręsta, kad visi jaunieji (mūsų sąjungoje jauni laikomi iki 35 metų) socialdemokratai, išrinkti į tarybas, aktyviai bendradarbiaus tarpusavyje. Taip didesnę patirtį turintys ir savivaldybėse jau dirbę jaunimiečiai konsultuos, patars naujai išrinktiems Tarybų nariams, keisis patirtimi spręsdami panašias problemas skirtingose savivaldybėse.


Pats esu vienas iš tų naujųjų politikų ir tikrai manau, kad patarimų ir pagalbos prireiks. Pasidalijimas kitų savivaldybių turima patirtimi bus didelis pliusas ir mano pačio, tikiuosi, ir visos Tarybos darbe. Juolab, kad jau turime 2 merus jaunimiečius: Mindaugas Sinkevičius - Jonavos raj. ir Elvinas Jankevičius - Varėnos raj., bei vieną vicemerą - Andrių Jozonį Širvintų raj. Iš viso, šios dienos duomenimis, 23 jauni socialdemokratai dirbs Tarybose. Tikimės, kad dėliojantis koalicijoms, šis skaičius dar padidės.

Ir ne visiškai galėčiau sutikti su L. Bielinio pasakymu „Patirties, valios ar išminties nebuvimas jaunuolius valdžioje gali per anksti sudeginti", nes man atrodo, kad jaunimas tos valios dar daugiau turi nei vyresnė karta, kuriai kartais geriau užsimerkti, nematyti, nekelti konflikto ir tuo pačiu nespręsti probelmos.

O patirtis ir išmintis - tik dirbant! Taip, kad belieka dirbti. Ką aš ir darysiu.

1 komentaras:

  1. Visiškai tau pritariu Povilai. JUokinga man kai sako kad patirties nėra ir visur taip, bet juk ji tik darbe atsiranda. O jaunimas taip linkęs tobulėti, kad mūsų kartai tik mokytis, mes nesugebėsime niekada taip greita persiformuoti ir naujas žinias įsisavinti.

    AtsakytiPanaikinti