Nesibaigiantys rinkimai ir stiprėjanti moterų valdžia

Gintarė Dobilaitė
Gintautė Blaudžiūnaitė
Pastarieji 2 mėnesiai - tai ištisas rinkimų maratonas: savivaldybių tarybų, seimo nario, po to sekė Marijampolės jaunimo organizacijų tarybos "Apskritas stalas" (MJOTAS), o dabar, kad ir mažai mane liečiantys, bet labai dominantys, Marijampolės kolegijos studentų  atstovybės prezidento rinkimai. Tiesa, apie MJOTAS rinkimus aš dar planuoju parašyti ir papasakoti kiek ten neteisybės, nes pats buvau revizijos komisijos pirmininkas ir teko ataskaitą ruošti.

MKSA rinkimai šį kartą, panašu, bus įdomūs, nes turime 2 lygiavertes kandidatūras. Perskaičius merginų CV, motyvacijas ir veiklos vizijas, matosi, kad patirtis panaši, abi pirmakursės, abi ambicingos, abi norinčios veikti ir tikrai motyvuotos.

Per 5 metus, kuriuos ir pačiam teko prezidentauti ir matyti kaip veikia organizacija, niekada nebuvo tokių demokratiškų rinkimų. Mane rinko praktiškai neturint alternatyvų, dabartinis prezidentas taip pat rinktas iš vieno varianto, o šį kart visiškai kitaip. Džiaugiuosi, nes manau, kad čia matome organizacijos kokybinį šuolį. MKSA sugeba pritraukti ir ugdyti lyderius. Aš ir daugiau kandidatų mačiau, kurie galėjo siekti prezidento pareigų, gaila, kad jie nesiryžo išbandyti savo jėgas.


Vienas faktas jau aiškus - šeštuoju MKSA vadovu taps mergina. Ir bus išlygintas balansas, nes iki šiol buvo 3 prezidentai vaikinai (įskaitant dabartinį) ir 2 prezidentės merginos. Aišku, čia nei pliusas nei minusas, viską vertinsim pagal darbus ir veiklą.

Sprendimas - kuri kandidatė taps prezidente, yra akademinių grupių seniūnų rankose, todėl linkiu objektyviai įvertinti, aptarti kandidates savo grupėse, gal net išsikviesti, kad prisistatytų visai grupei ir pasirinkti studentų lūkesčius atitinkantį variantą.
Aš savo nuomonę turiu, bet jos tikrai neatskleisiu. Juolab, kad ir mano vertinimas yra ne objektyvus, nes kartu mes nedirbome, o vertinti galiu tik kaip asmenybes, su kuriomis tenka bendrauti.


Taigi kviečiu balandžio 27 d. 13:00 val. atvykti į Edukologijos ir socialinio darbo fakulteto iškilmių salę, kur vyks MKSA konferencija ir paaiškės naujoji Marijampolės kolegijos studentų prezidentė.

Plačiau su kandidatėmis galit susipažinti ČIA
Te nugali geriausia!

1 komentaras:

  1. Manau, kad prie šios mano rašliavos komentarų nebus, nes matau, kad negražūs dalykai dedasi. Todėl galite pasiskaityti, bet komentarus ir palaikymą dėstykite gyvai per rinkimus.

    AtsakytiPanaikinti