Tariu nuoširdų AČIŪ!

Pagaliau galiu dėkoti visiems kaip pilnateisis septintojo šaukimo Marijampolės savivaldybės Tarybos narys. Įvyko ilgai lauktas pirmas posėdis, kuriame ištariau įstatyme numatytą priesaiką ir gavau tarybos nario pažymėjimą.

Tiesiog šiandien yra ta diena, kada aš jaučiu pareigą padėkoti visiems, kuriems dar iki šiol nepadėkojau.
AČIŪ jums visiems! Palaikiusiems, padėjusiems, balsavusiems ir tikėjusiems manimi! AČIŪ!

Labiausiai padėkoti noriu fantastiškiausiai savo komandai, kurios dėka pavyko laimėti rinkimus. Ačiū tariu Ramūnui, Karoliui, Žygimantui, Agnei, Vaidai, Gretai, Laurai, Šarūnui, Gilitai, Aivarui, Augustei, Giedrei, Rūtai ir dar vienam Aivarui. Kas, jei ne šie bepročiai, iki vidurnakčio, kai lauke -18 laipsnių, būtų nešioję lankstinukus, terorizavę gimines, draugus ir artimuosius, kūrę komiksus, logotipus, nuotraukas, įkyrėję visiems one.lt, užvertę FB sienas, lindę į žmonių kiemus, nebijodami šunų ir darę dar begalę beprotiškų dalykų.
Va čia tai šaika, su kuria bet ką gali sugalvoti ir įgyvendinti!

Dėkoju ir tiems, kurie mažiau darė, bet nuolat jausdavau moralinį palaikymą. Ačiū grupiokams, klasiokams, mokytojams, bendradarbiams, kaimynams, giminėms ir pažįstamiems!
Šis pasiekimas yra ne mano - bet mūsų visų, o ypatingai jaunimo, iš kurio jaučiau didžiausią palaikymą. Jau dabar niekas negalės pasakyti, kad jaunimas neaktyvus, nepilietiškas ir nebalsuoja.

Mano surinkti 541 balsas parodė, kad tarp šiandien darbą pradėjusių 27 asmenų, mane aplenkė tik 10 tarybos narių. Man, kaip pirmus žingsnius politikoje žengiančiam naujokui, tai yra didžiulis pasiekimas. Mažiau balsų surinko tokie politikoje ir visuomeniniame gyvenime gerai žinomi veikėjai kaip Vanda Juknevičienė, Gražina Ligija Trimakaitė, Paulius Uleckas, Algis Žvaliauskas, Gediminas Akelaitis ir kt.

Tuo aš norėjau pasakyti, kad jūsų visų balsai yra begalinės svarbos ir jeigu rinkėjai būtų dar aktyvesni jie galėtų pasiekti didžiulių pokyčių. Dėkodamas už palaikymą, linkiu nepalikti valdžios ramybėje, tuo pačiu ir manęs, aš visada būsiu pasiruošęs girdėti, norėsiu patarimų, pastabų ir priekaištų. Atleiskite, jei ne visada galėsiu padėti, jei klysiu, bet visada nuoširdžiai stengsiuosi.

Išrinkote mane tam, kad jums tarnaučiau!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą