Pagrindinis posėdžio klausimas – geležinkelio „Rail Baltica“ trišalės sutarties tvirtinimas. Sutartimi įtvirtinamas sklandus ir savalaikis projekto įgyvendinimas. Šis klausimas buvo pirmas rimtas politinis sprendimas šios kadencijos Taryboje, sukėlęs begalę aistrų, diskusijų marijampoliečių tarpe. Žinoma ne lengvesnė diskusija buvo ir su vyriausybe, tačiau reikia pripažinti, kad pavyko įgyvendinti žmonių reikalavimus.
Konkrečiai noriu išvardinti pagrindinius reikalavimus, kuriuos pavyko pasiekti:
- Bus įrengtos 3 dviejų lygių (požeminės) pervažos Gedimino, P. Armino, Aušros gatvėse;
- Įrengiama požeminė perėja Saulės gatvėje;
- Bus atliekama pervažos, esančios Sporto gatvėje, rekonstrukcija;
- Skirtos lėšos Sporto, Sasnavos, Telšių, Saulės gatvių eksploatacijai ir priežiūrai;
- Numatyti prisijungimo taškai prie viešojo naudojimo geležinkelio Marijampolėje dirbantiems verslininkams ir laisvojoje ekonominėje zonoje;
- Artėjant ribiniam krovinių kiekiui (38 poros sąstatų per parą) nukreipti perteklinį sąstatų kiekį šalia Marijampolės (statomas aplinkkelis).