Man buvo didžiulė garbė būti Jūsų prezidentu!

Du metai - tai daug ar mažai? Dažniausiai priklauso nuo paties žmogaus, ką jis veikia, kur gyvena ir pan. Man - du metai asocijuojasi su studentų atstovybe, lygiai tiek laiko aš esu Marijampolės kolegijos studentų atstovybės (MKSA) prezidentu, tiksliau jau buvau... Dabar galiu stabtelti akimirkai, atsigręžti atgal ir pasižiūrėti ką man davė ir ką man reiškė šie du metai.
Visų pirma, tai tiesiog nesuvokiamą bagažą žinių, įgūdžių ir patirties, kuri be abejonės padėjo man tapti tuo, kuo esu dabar. Man jau nebaisūs iššūkiai, sunkumai, jaučiuosi pakankami tvirtas ir pasiruošęs eiti tolyn gyvenimo keliu, užsibrėžti naujus tikslus ir aišku visus juos įgyvendinti. Visą šią asmenybės tvirtybę, atsakomybę, pareigos jausmą didžiąja dalimi aš išsiugdžiau čia, MKSA. Būtent čia yra gyvenimo mokykla, kuri neleidžia paskęsti studentiškose linksmybėse ar mokslo gelmėse, būtent čia išmoksti balansuoti ir viską derinti. Kai privalai atstovauti daugiau nei 2000 studentų, ir supranti, kad negalima nei vieno nuvilti, tada pajunti kokia didžiulė atsakomybė slegia pečius. O kur dar visa atstovybės komanda. Bet žinokite aš nei vieną akimirką nesigailėjau, kad pasirinkau šias pareigas, dabar jau tai galiu drąsiai patvirtinti.
Atstovybės nariams - studentams – kolegoms – draugams, jie man buvo viskas viename, aš noriu iš visos širdies padėkoti! Ačiū Jums, kad visą šį laiką buvote su manimi, kad padėjote, kad kentėte mane tokį, koks aš esu, gal ne visada geras ir ne visada teisingas, bet aš stengiausi pateisinti visų Jūsų lūkesčius, manau jautėte tai. Todėl ačiū Jums, mano draugai.
O labiausiai noriu išreikšti pagarbą Jums, visiems Marijampolės kolegijos studentams. Aš dėjau visas pastangas, kad kolegija turėtų tvirtą, galingą, sąmoningą, drąsią, linksmą ir žinoma, vieningą studentų bendruomenę. „Ar man pasitelkiant studentų atstovybę tai pavyko padaryti?“ - spręsti jums. Greičiausiai dar tik pirmieji žingsniai žengiami link to, bet matosi, kad studentai jau kalba, sako kas negerai, kas jų netenkina, o tai jau džiugu. Manau kiekvienas mane, kaip prezidentą vertinsite individualiai: jei minėsite mane blogu žodžiu - nepyksiu, negali gi visiems įtikti, jei prisiminsite kaip gerą prezidentą būsiu dėkingas ir žinosiu, kad ne veltui stengiausi. Bet kad ir kokį Jūs mane prisiminsite žinokite, kad man buvo didžiulė garbė būti Jūsų prezidentu! Ačiū Jums, kad turėjau progą juo būti ir nepamirškite mūsų šūkio „Mes Kartu Siekiam Aukštumų“ , siekite jų kartu visa Marijampolės kolegijos studentija, būkite vieningi ir būsite įtakingi.

Sėkmės, Marijampolės kolegijos studentai!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą